وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

سامانه کاریابی جاب دات آی آر

سرویس بسیار ویژه‌ای که سامانه جاب ارائه می‌دهد، ایجاد «صفحه‌ی اختصاصی استخدام» هر شرکت تحت دامنه‌ی خود شرکت است. در ادامه به معرفی این امکان ویژه در جاب خواهیم پرداخت.

sakhte website ekhtesasi

با استفاده از این سرویس که فعلاَ به صورت رایگان ارائه می‌شود، کارفرمایان می‌توانند تمام فرآیند استخدامی شرکت خود، از ارسال درخواست استخدام گرفته تا پیگیری وضعیت استخدام را تحت دامنه‌ی خود مدیریت کنند. در واقع اگر شرکتی صاحب وبسایت example.com باشد، با استفاده از این سرویس ویژه‌ی جاب می‌تواند وبسایت استخدام شرکت خود را تحت دامنه‌ای دلخواه مانندcareer.example.com  به سادگی ایجاد کند. با انجام تنظیماتی ساده برای دامنه شرکت، مجموعه از وجود یک وبسایت اختصاصی که شامل تمام اطلاعات شرکت اعم از معرفی شرکت، فرهنگ کاری شرکت، تمام آگهی‌های استخدام شرکت و صفجات شرکت در شبکه‌های اجتماعی است، بهره‌مند می‌شود. که علاوه بر مزیت تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن شرکت، آن مجموعه می‌تواند تمام آگهی‌های استخدام خود و رزومه‌های دریافتی کارجویان را در این صفحه مدیریت نماید. کارفرما یا نماینده شرکت میتواند از رزومه های دریافتی، خروجی های متفاوت با توجه به نیاز خود و با فرمت دلخواه دریافت کند. همچنین میتواند به راحتی در رزومه‌های دریافتی سرچ کند. وجود تمام این امکانات در یک صفحه و یکپارچگی آنها، مدیریت رزومه‌های دریافتی را بسیار ساده می‌کند و از سردرگمی کارفرما و کارجو جلوگیری می‌نماید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی