وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

سامانه کاریابی جاب دات آی آر

خب، پس احساس می‌کنید که دیگر انرژی ندارید. خودتان را در حالی می‌بینید که برای رسیدن به نقطه‌ای کوتاه بین هستید. احساس می‌کنید که دیگر نمی‌توانید ادامه بدهید. خوب، اگر این طور است، شما تنها نیستید!

بیشتر افرادی که من می‌شناسم متوجه نمی‌شوند که این ذهن آن‌ها است که می‌گوید " نمی‌توانید بیشتر ادامه دهید"، اما بدن شما می‌تواند بیشتر ادامه بدهد. به یاد داشته باشید که شما سوخت کافی در باک برای تمام کردن مسیر دارید.

از بین برندهٔ موفقیت

من از افراد می‌شنوم که می گویند " آن‌ها قطعاً می‌خواهند این کار را انجام بدهند، اما می‌خواهند آن را بعداً انجام بدهند". و این کار هفته‌ها طول می‌کشد. به تعویق انداختن مساله ای است که ما هنگامی که از تلاش‌هایمان خسته شده‌ایم باقی می‌ماند.

نگه داشتن کارها به فردا شما را به اهدافتان نزدیک‌تر نمی‌کند. شما باید آن را الان انجام دهید، شما باید به تلاش کردن ادامه بدهید!

کاری کنید که برای شما عمل کند: خودتان آن را ترک نکنید


ترک کردن کاری است که شما هنگامی که خسته می‌شوید انجام می‌دهید و مطمئن باشید که این کاری است که هیچگاه خودتان را به خاطر آن نمی‌بخشید.

زمانی را به یاد می‌آورید که کل شب روی بالشتان گریه کرده‌اید و به این فکر کرده‌اید که نمی‌توانست بدتر شود؟ خوب، اینطور شد.

زمانی را به یاد می‌آورید که از هم جدا شده‌اید و فکر می‌کردید که بدون آن‌ها نمی‌توانستید زندگی کنید؟ به خودتان نگاه کنید، شما هنوز نفس می‌کشید.

زمانی را به یاد می‌آورید که شما فکر می‌کردید که زندگی ناعادلانه است و شما می‌خواهید تسلیم شوید؟ خوب، شما هنوز اینجا هستید.

شما بسیار منعطف هستید، بسیار سخت هستید! بنابراین، چرا الان خارج شوید. در اینجا می‌بینید که چرا باید ادامه بدهید هر موقع که احساس کردید باید خارج شوید.

چطور ادامه بدهید"اگر با افراد بد شریک شوید، اشتباه‌های آن‌ها را دریافت می‌کنید" که منسوب به آلماناک پور ریچارد بنجامین فرانکلین است. دور و بر خودتان را تنها با افرادی که روی شما تأثیر مثبتی دارند پر کنید.

مدیریت زمانی که دارید را بیاموزید. یک سیستم مدیریت زمان مؤثر باعث می‌شود که شما هیچگاه احساس بیش از حد کار کردن را نداشته باشید.

همیشه یک فرصت دیگری هست. زیرا وقتی یک در بسته می‌شود، یک در دیگر باز می‌شود

 بیش از حد فکر کردن را تمام کنید زیرا حل کردن مساله از طریق فکر کردن باعث می‌شود که شما با احتمال بیشتری از کار دست بکشید.

کارها را لذت بخش کنید و در انتها به خودتان پاداش دهید

همانطور که نایک می‌گوید" فقط آن را انجام بدهید"!

من می دانم که ادامه دادن سخت است، اما همانطور که مارلین مونری گفته است:" هنگامی که خسته شده‌اید دست از تلاش برندارید، تنها زمانی دست بکشید که کار را انجام داده‌اید."

فرایند ادامه دادن را شروع کنید، من شرط می‌بندم که خواهید دید که سال جدید بهترین سال زندگی شما خواهد شد. چه چیزی باعث می‌شود که شما در زمان‌های دشوار به کار ادامه بدهید؟ تجربیات خودتان، چه خوب و چه بد را با ما به اشتراک بگذارید!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی