وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

سامانه کاریابی جاب دات آی آر

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

راههایی برای داشتن محیط کار مفرح

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

شما به سه روش میتوانید به کارکنانتان انگیزه بدهید که بیشتر کار کنند.

۱. آن ها را تهدید کنید
۲. حقوق زیادی به آنها بپردازید
۳. کار را به یک سرگرمی تبدیل کنید
 

امروزه، با تهدید و ارعاب کارمندان به نتیجه مطلوبی نمیرسید. و با پرداخت زیاد به آن‌ها تنها به صورت مقطعی می توانید موفق شوید.  تنها شماره سه (تبدیل کار به سرگرمی) تنها گزینه ایست که پیش رو دارید که به بازدهی زیاد به صورت طولانی مدت دست یابید. مدیران موفق میدانند که چطور یک محیط کاری چالش‌ برانگیز، خلاق و سرگرم‌کننده برای خود و کارمندان مهیا کنند.
 

چطور سرگرمی قابل تولید است؟

دنیایی را تصور کنید که  کارمندان محیط کاریشان را دوست دارند و آرام و بدون استرس هستند و تمام روز را با خوشحال سپری میکنند. افرادی که از نظر روحی در شرایط بهتری هستند، بهره‌برداری بیشتری دارند. وضعیت روانی آنها باعث افزایش اکسیژن، اندورفین و جریان خون در بدن می‌شود که سبب می‌شود بهتر، شفاف‌تر و خلاقانه تر بیاندیشند. این افراد آرامش بیشتری دارند، بهتر دیگران را می‌پذیرند و بیشتر شوخ طبع هستند.

 

 

  • فرنوش خدابخش

امروز شانس با شما یار نبوده و دیر به محل کار خود می‌رسید. شاید قراری برای ساعت 8 صبح نداشتید شاید هم داشته‌اید و به همین خاطر در حال حاضر استرس شدیدی دارید. بدون توجه به آن باز هم رئیس شما خوشحال نخواهد شد از این که برنامه ها را برهم زده‌اید.

در صورتی که شما تاثیری در تاخیر به وجود آمده داشته اید یا خیر، در این متن دقیقا اقداماتی که باید انجام دهید را ذکر می‌کنیم.

دیر رسیدن

  • فرنوش خدابخش