وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

سامانه کاریابی جاب دات آی آر

رزومه‌ساز حرفه‌ای با قالب‌های متنوع

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ

داشتن یک رزومه‌ی حرفه‌ای و جذاب، شما را به مصاحبه‌ی کاری بسیار نزدیک می‌کند. رزومه معمولاَ اولین مواجهه‌ی کارفرما و کارجوست، بنابراین ظاهر و اطلاعات آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه این مطلب به معرفی رزومه ساز جاب می‌پردازیم.

resume saz

در همین راستا یکی از امکانات ویژه جاب برای کارجویان رزومه‌ساز حرفه‌ای این سامانه است. هر کارجو می‌تواند با وارد کردن اطلاعات خود در سامانه‌ی جاب، به سرعت رزومه‌ی فارسی و انگلیسی خود را ایجاد کند. در جاب قالب‌های حرفه‌ای متنوعی برای ساخت رزومه‌ی کارجویان در نظر گرفته شده است که مشکلات ساخت رزومه با نرم‌افزارهای دیگر مانند word و latex را ندارد و با استفاده از اطلاعات کارجو، ساخت رزومه را به صورت خودکار  انجام می‌دهد. هر کارجو می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود، قالب مناسب خود را از بین قالب‌های متنوع موجود انتخاب نماید و به سادگی رزومه‌ی خود را بسازد.

resume1    resume2   resume3  resume4

 از امکاناتی که جاب به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان ساخت آسان رزومه‌های مختلف با توجه به کارفرمایان و نیازهای متفاوت آنها است. هر کارجو می‌تواند مشخص کند که در هر رزومه‌ی خود چه اطلاعاتی نمایش داده شود و این امر روند ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی مختلف را تسریع می‌کند.

هر کارجو با استفاده از رزومه‌های ساخته شده‌ی خود می‌تواند برای فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جاب اقدام کند و همچنین از فرصت‌های شغلی مرتبط مطلع شود. به علاوه، رزومه‌ها در جاب با استفاده از سیستم هوشمند جاب به کارفرمایان مرتبط پیشنهاد داده می­شوند که این سرویس ویژه به بیشتر دیده شدن رزومه‌ی کارجویان و افزایش احتمال استخدام شدن آن‌ها کمک می‌کند. هر کارجو می‌تواند رزومه ساخته شده‌ی خود در جاب را دریافت کند و برای مصارف خارج از جاب نیز از این رزومه حرفه‌ای به راحتی استفاده کند.

با رزومه ساز جاب میتوانید رزومه های متفاوتی برای خود بسازید و آن ها را ذخیره نمایید و برای موقعیت های شغلی و یا کارفرمایان مختلف از آن ها استفاده نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی