وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

وبلاگ جاب دات آی آر

اخبار و مطالب آموزشی سایت job.ir

سامانه کاریابی جاب دات آی آر

امکانات شتابدهی جاب

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ

امکانات شتابدهی جاب برای افزایش تعداد مشاهده آگهی و افزایش تعداد و کیفیت رزومه‌های دریافتی برای یک فرصت شغلی طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

shetab dehi

یک شرکت برای هر موقعیت شغلی خود پیش از انتشار می‌تواند به منظور بازدهی بیشتر آگهی شغلی، با توجه به نوع آگهی و بودجه در دسترس یکی از موارد شتابدهی را انتخاب کند. در صورت نیاز به یکی از موارد شتابدهی پس از انتشار آگهی، کارفرما می بایست با پشتیبانی جاب تماس بگیرد. در ادامه به معرفی هرکدام از انواع شتابدهی‌ در جاب می‌پردازیم.

آگهی فوری

با این حالت از شتابدهی، فرصت شغلی شرکت با رنگی متمایز از سایر آگهی‌ها و به صورت ویژه به نمایش در می‌آید که تاثیر به سزایی در جذب مخاطب و رزومه دریافتی برای آگهی دارد.

نمایش در صدر

با گذشت زمان از انتشار آگهی استخدام  و انتشار آگهی‌های دیگر شرکت‌ها، فرصت شغلی شرکت شما در صفحه موقعیت‌های شعلی‌ پایین‌تر از آگهی‌های جدیدتر قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که آگهی شما کمتر توسط کاربران مورد توجه قرار گیرد.

 با استفاده از این شتابدهی جاب، آگهی شرکت به مدت 5 روز در بالای سایر آگهی‌ها در وبسایت و ایمیل‌های اطلاع‌رسانی به کارجویان جاب قرار می‌گیرد. این شتابدهی، باعث می‌شود آگهی شرکت  توسط کارجویان بهتر دیده شود که این امر باعث افزایش تعداد رزومه‌های دریافتی برای این موقعیت شغلی می‌شود. در نهایت این امکان شتابدهی رسیدن به نتیجه مطلوب که همان استخدام فرد مناسب برای یک موقعیت شغلی است، را سرعت می‌بخشد.

تبلیغ آگهی در وبسایت‌ها و برنامه‌های موبایل مرتبط

به موجب این شتابدهی، کمپینهای تبلیغاتی اختصاصی برای آگهی شغلی شما اجرا می‌شود. فرصت شغلی شرکت بر روی تعداد زیادی از وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل به نمایش در می‌آید. این شتابدهی، تعداد نمایش آگهی به مخاطبان را زیادتر می‌کند و در نتیجه تعداد رزومه‌های دریافتی و احتمال یافتن نیروی مورد نظر را بالاتر ‌می‌برد.

اطلاع‌رسانی به متخصصان

یکی از مشکلات کارفرمایان، آگاهی نیافتن نیروهای متخصص از آگهی استخدامی آن شرکت است. با استفاده از این مورد شتابدهی، ایمیل و پیامک‌های اختصاصی هر آگهی به تعداد کثیری از متخصصان در حوزه مورد نظر ارسال می‌شود. این شتابدهی باعث بهتر دیده شدن آگهی  توسط متخصصین فرصت شغلی شده که دریافت رزومه‌های با کیفیت تر را افزایش می‌دهد. همچنین فرآیند یافتن نیروی‌ انسانی مورد نظر را تسهیل و تسریع می‌کند.

به روز رسانی خودکار

با انتشار آگهی ‌های جدید شرکت‌های دیگر در جاب، آگهی فرصت شغلی شما پایین تر از فرصت‌های شغلی جدید در وبسایت قرار می‌گیرد و کمتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. با استفاده از این گزینه شتابدهی، آگهی فرصت شغلی  شرکت تا پیش از انقضای زمان آن دو بار به روزرسانی می‌شود و در صدر آگهی‌ها قرار می‌گیرد. با به کار بردن این شتابدهی گویی آگهی استخدام دوباره از نو در جاب انتشار یافته است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی